mandag den 18. januar 2010

Hvem er Pacific Blue??


Tirsdag den 19. januar 2010:

Da jeg ankom til lufthavnen i Darwin var det første jeg så at Pacific Blue´s afgang til Bribane var forsinket 40 minutter. I spøg lod jeg en bemærkning om forsinkelsen falde i check in. "Så er Virgin Blue da ikke helt alene med at være forsinket..." sagde jeg med et glimt i øjet. Damen forklarede nu at Pacific Blue og Virgin Blue er samme selskab. Pacific Blue er bare den del af selskabet, som flyver uden for Australien, mens Virgin Blue tager sig af al domestic flyvning.

Jeg er med andre ord igen rendt lige ind i det berygtede Virgin Blue med alle forsinkelserne. Den søde virgin-pige smilede dog og beroligede mig med, at jeg nok skulle komme rettidigt til Fiji. Herefter skulle jeg dokumentere, at jeg faktisk vil forlade Fiji igen - dette kan kun gøres med en flybillet. har man ingen returbillet, kommer man simpelt hen ikke ind i Fiji. Heldigvis havde jeg en returbillet og oven i købet ny printet fra den lokale internetcafe i Darwin. Nu skulle jeg kunne rejse ind i Fiji uden problemer. Som dansker behøver man ikke engang visum - bare man ikke opholder sig mere end 4 måneder i landet.


Nu sidder jeg jeg altså atter og venter på Virgin Blue - pt siger de at jeg kan forvente at flyve kl. 02.15, men med en mellemlanding i Brisbane på 3 timer når jeg det jo nok:)

3 kommentarer:

  1. I know this website presents quality depending posts and extra data, is there any other website which presents
    these stuff in quality?

    Feel free to surf to my homepage: treatment for toenail fungus

    SvarSlet
  2. You have made some decent points there. I looked
    on the net to learn more about the issue and
    found most individuals will go along with your views on this site.

    hardwood floors

    SvarSlet
  3. I rarely leave comments, however i did a few searching and wound up here "Hvem er Pacific Blue??".
    And I actually do have 2 questions for you if it's allright. Is it just me or does it look as if like some of the responses look like they are coming from brain dead folks? :-P And, if you are posting at additional social sites, I'd like to keep up with anything fresh you
    have to post. Could you list of the complete urls of all your social sites like your linkedin profile, Facebook page or
    twitter feed?

    Feel free to visit my page - http://www.gnvamarketing.com/node/19489/

    SvarSlet