mandag den 18. januar 2010

Næste stop er Fiji

Tirsdag den 19. januar 2010:

Aussie is an expensive bitch.... Sådan sagde en lokal fyr fra Darwin til mig i går, da vi fik en sludder over en øl. Han har ret. Prisniveauet er tæt på det danske – og rejsebudgettet er sprængt. Jeg laver derfor en ændring i rejseplanerne, der betyder, at jeg tager til Fiji i stedet for Indien. Turen afkortes også – mere om det senere.
I dag tager jeg Pacific Blue til Fiji Øerne med mellemlanding i Brisbane. Jeg passerer flere tidszoner og derfor ser tidsskemaet således ud:

Afgang fra Darwin kl. 01.35
Ankomst Brisbane kl. 05.55 (Brisbane er 30 minutter foran Darwin)
Transittid i Brisbane: 3 timer og 5 minutter
Afgang Brisbane: kl. 09.00
Ankomst Nadi (Fiji): 15.40 (Nadi er 3 timer foran Brisbane)

Også på Fiji er det regntid, og dermed forhåbentlig ikke ret mange turister. I hvert fald siger rygtet, at jeg ikke vil møde nogen af de mange bryllupsrejsende, som øerne næsten har gjort til sit speciale.



OBS: Jeg har på forhånd booket mig ind på et hostel, hvor jeg skal bo i ”jungle-telt”. Der er kun begrænset elektricitet om aftenen (mellem 18 og 22), ingen mobilsignal eller Internet. Bloggens læsere må altså vente med Fiji-opdateringerne til jeg igen er tilbage i Australien (den 24. januar.)

Se rejseruten herunder:

Vis stort kort

7 kommentarer:

  1. Turen afkortes? Vil det sige du kommer før hjem? Det er meget vigtigt at vi får det at vide hurtigt, fordi vi har en masse planer der bliver rykket så?

    - Line

    SvarSlet
  2. Nej nej - det fordi I jo er de eneste der ved jeg kommer hjem før beregnet. Det ved resten af bloggens læsere ikke vel:)

    Er der noget spegepølse med i de der planer? :-)

    SvarSlet
  3. Haha :) Kunne du godt tænke dig noget spegepølse når du kommer hjem?

    - Line

    SvarSlet
  4. Nogen gange droemmer jeg om dansk paalaeg paa rugbroed:)

    SvarSlet
  5. Right here is the perfect blog for everyone who would like to understand this topic.
    You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that
    I personally will need to…HaHa). You certainly put
    a new spin on a topic which has been written about for
    a long time. Wonderful stuff, just wonderful!
    hardwood flooring

    Here is my site - engineered hardwood flooring

    SvarSlet
  6. I do accept as true with all of the ideas you have introduced to your
    post. They are very convincing and will certainly work.

    Nonetheless, the posts are too short for novices.
    May just you please lengthen them a bit from
    next time? Thank you for the post.

    Have a look at my web site hardwood flooring

    SvarSlet
  7. Appreciate this post. Will try it out.

    Feel free to visit my site :: hardwood flooring

    SvarSlet